Directia de Asistenta Sociala a mun. Piatra Neamt intentionează să atribuie contractul de furnizare: Achizitie publica Materiale educationale. Prezenta documentație de atribuire se regăseste si în catalogul electronic SEAP la rubrica Publicitate anunțuri sub nr. ADV 1236985/06.09.2021

Procedură aplicată: achiziție directă offline, în temeiul art. 43 alin. 2 HG 395/2016;

Criteriu de atribuire: prețul cel mai scăzut conf art. 187 alin. 3 lit. a Legea 98/2016;

Data limită depunere oferte: 13 septembrie 2021, ora 1500;

Sursa de finanţare: contractul de finanțare nr. 658/6/2/133203 pentru implementarea proiectului Creșterea participării la învățământul antepreșcolar prin înființara Centrului de zi Primii pași - proiect co- finanțat din Programul Operațional Capital Uman 2014-2020”;

 

 

Attachments:
Download this file (Anunt atribuire ME.pdf)Anunt atribuire ME.pdf[ ]1533 kB
Download this file (Caiet sarcini.pdf)Caiet sarcini.pdf[ ]8205 kB
Download this file (CENTRALIZATOR mat ed bun.xlsx)CENTRALIZATOR mat ed bun.xlsx[ ]13 kB
Download this file (draft contract.doc)draft contract.doc[ ]1672 kB
Download this file (formulare.doc)formulare.doc[ ]139 kB

Directia de Asistenta Sociala a mun Piatra Neamt intentioneaza sa atribuie direct contractul de furnizare Paturi metalice conf. anunt ADV1235249/26.08.2021 din catalogul electronic SEAP

Sursa de finantare: bugetul local

Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut conf art 187 alin 3 lit. a, Legea 98/2016

Termen limita depuner oferte: 31.08.2021 ora 13

Attachments:
Download this file (Anunt Paturi.pdf)Anunt Paturi.pdf[ ]506 kB
Download this file (Caracteristici tehnice.doc)Caracteristici tehnice.doc[ ]31 kB
Download this file (CENTRALIZATOR.xlsx)CENTRALIZATOR.xlsx[ ]10 kB
Download this file (formulare.doc)formulare.doc[ ]110 kB

Directia de Asistenta Sociala a mun Piatra Neamt intentioneaza sa atribuie direct contractul de furnizare Saltele conf. anunt ADV1235232/26.08.2021 din catalogul electronic SEAP

Sursa de finantare: bugetul local

Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut conf art 187 alin 3 lit. a, Legea 98/2016

Termen limita depuner oferte: 31.08.2021 ora 13

Attachments:
Download this file (Anunt Saltele.pdf)Anunt Saltele.pdf[ ]462 kB
Download this file (Caracteristici tehnice.doc)Caracteristici tehnice.doc[ ]28 kB
Download this file (CENTRALIZATOR.xlsx)CENTRALIZATOR.xlsx[ ]10 kB
Download this file (formulare.doc)formulare.doc[ ]106 kB

Directia de Asistenta Sociala a mun Piatra Neamt intentioneaza sa atribuie direct contractul de furnizare Dulapuri metalice conf. anunt ADV1235227/26.08.2021 din catalogul electronic SEAP

Sursa de finantare: bugetul local

Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut conf art 187 alin 3 lit. a, Legea 98/2016

Termen limita depuner oferte: 31.08.2021 ora 13

Attachments:
Download this file (Anunt Dulapuri.pdf)Anunt Dulapuri.pdf[ ]467 kB
Download this file (Caracteristici tehnice.doc)Caracteristici tehnice.doc[ ]28 kB
Download this file (CENTRALIZATOR.xlsx)CENTRALIZATOR.xlsx[ ]10 kB
Download this file (formulare.doc)formulare.doc[ ]106 kB

Directia de Asistenta Sociala a mun Piatra Neamt intentioneaza sa achizitioneze Rafturi metalice conf anunt ADV 1216783/27.05.2021 publicat pe platforma SEAP

Sursa finantare: buget local

criteriu selectie: pretul cel mai scazut

Termen depunere oferte: 03.06.2021 ora 11

 

Directia de Asistenta Sociala a mun Piatra Neamt intentioneaza sa atribuie direct contractul de furnizare Sapun lichid antibacterain

Sursa de finantare: bugetul local

Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut conf art 187 alin 3 lit. a, Legea 98/2016

Durata contract: de la data semnarii si pana la data de 31.12.2021 cu posibilitatea prelungirii cu 4 luni conf art. 165 HG 395/2016

Termen limita depuner oferte: 24.05.2021 ora 13

 

Directia de Asistenta Sociala a mun Piatra Neamt intentioneaza sa atribuie direct contractul de servicii Colectare/distrugere deseuri medicale (postat si pe platforma SEAP ADV 1212106/07.05.2021)

Sursa de finantare: buget local

Criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut conf art 187 alin 3 lit. a, Legea 98/2016

Termen depunere oferte: 12.05.2021 ora 15

 

Attachments:
Download this file (DA Colectare deseuri medicale.pdf)DA Colectare deseuri medicale.pdf[ ]1161 kB

Directia de Asistenta Sociala intentioneaza sa atribuire contractul de ,,Servicii de  dezinfectie, dezinsectie si deratizare”

Sursa de finantare: bugetul local

Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut conf art. 187 alin 3 lit a Legea 98/2016

Termen depunere oferte: 14.05.2021 ora 11

Attachments:
Download this file (Documentatie atribuire DDD.pdf)Documentatie atribuire DDD.pdf[ ]828 kB

Directia de Asistenta Sociala a mun Piatra Neamt intentioneaza sa atribuie prin achizitie directa contractul de furnizare BOLURI SI CASEROLE SPUMA conf anuntului ADV1211590/05.05.2021 publicat la rubrica Publicitate anuntri pe platforma electronica SEAP

Sursa de finantare: bugetul local

Durata contract: de la data semnarii si pana la data de 31.12.2021 cu posibilitatea prelungirii cu 4 luni conf art. 165 HG 395/2016

 

Criteriul de atribuirepreţul cel mai scăzut conf. art. 187 alin 3 lit. a Legea 98/2016

Termen depunere oferte: 10.05.2021 ora 15

 

 

 

Directia de Asistenta Sociala a mun piatra Neamt intentioneaza sa atribuie direct contractul ,,Servicii de verificare periodica a: instalațiilor electrice de interior și siguranță; prizelor de pământ și paratrăsnet; instalațiilor de semnalizare, alarmare și alertare în caz de incendiu”

Sursa de finantare: bugetul local

Criteriul de atribuirepretul cel mai scazut conf art. 187 alin. 3 lit a Legea 98/2016

Termen depunere oferte: 10.05.2021, ora 11

Directia de Asistenta Sociala a mun Piatra Neamt intentioneaza sa achizitioneze cartuse de imprimanta pentru proiectul Servicii socio educationale de prevenire a abandonului familial pentru copiii nostri. Anuntul a fost publicat si in catalogul electronic SEAP sub nr. ADV1211291/04.05.2021

Sursa de finantarecontractul de finanțare 476/4/18/129792 pentru implementarea proiectului Servicii socio-educaționale de prevenire a abandonului familial pentru copiii noștri proiect co- finanțat din programul operațional capital uman 2014-2020

Criteriul de atribuirepreţul cel mai scăzut conf. art. 187 alin 3 lit. a Legea 98/2016

Termen depunere oferte: 10.05.2021, ora 12

 

Attachments:
Download this file (AA Cartuse imprimante.pdf)AA Cartuse imprimante.pdf[ ]98 kB
Download this file (formulare.doc)formulare.doc[ ]105 kB
Download this file (specificatii tehnice.doc)specificatii tehnice.doc[ ]47 kB

Directia de Asistenta Sociala a mun Piatra Neamt intentioneaza sa atribuie direct contractul de prestari Servicii de verificare hidranti si stingatoare.

Sursa de finantare: bugetul local

Criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut conf art. 187 alin 3 lit a Legea 98/2016

Durata contract: de la semnare pana la data de 31.12.2021 cu posibilitatea prelungirii conf art. 165 HG 395/2016

Termen de depunere oferte: 06.05.2021 ora 10

 

Attachments:
Download this file (Anunt atribuire.pdf)Anunt atribuire.pdf[ ]1274 kB
Download this file (caiet de sarcini.pdf)caiet de sarcini.pdf[ ]2421 kB
Download this file (centralizator.xlsx)centralizator.xlsx[ ]10 kB
Download this file (draft contract.doc)draft contract.doc[ ]100 kB
Download this file (formulare.doc)formulare.doc[ ]132 kB

Directia de Asistenta Sociala intentioneaza sa atribuie direct contractul de Servicii de asistență tehnică hardware și software; Servicii de reparare și întreținere calculatoare și periferice informatice”. Anuntul a fost publicat si pe platforma SEAP la rubrica Publicitate anunturi

Durata contract: de la semnare si pana la data de 31.12.2021 cu posibilitatea prelungirii cu 4 luni conf art. 165 HG 395/2016

Criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut conf art. 187 alin. 3 lit a Legea 98/2016

Termen depunere oferte: 05.05.2021 ora 10

Attachments:
Download this file (Documentatie atribuire IT.pdf)Documentatie atribuire IT.pdf[ ]810 kB

Directia de Asistenta Sociala a mun Piatra Neamt intentioneaza sa atribuie direct contractul de Servicii de incarcare cartuse imprimante

Durata contract: de la semnarea contractului si pana la data de 31.12.2021 cu posibilitatea prelungirii cu 4 luni conf art. 165 HG 395/2016

Criteriul de atribuire: prețul cel mai scazut conf art 187 alin 3 lit a Legea 98/2016

Termen depunere oferte: 10.10.2021 ora 15

 

 

Directia de Asistenta Sociala intentioneaza sa atribuie direct contractul de ,,Servicii de  mentenanta si revizii ascensoare la Centru Social Pietricica”

Sursa de finantare: buget local

Termen depunere oferte: 05.05.2021 ora 12

 

Attachments:
Download this file (Documentatie de atribuire Lifturi.pdf)Documentatie de atribuire Lifturi.pdf[ ]861 kB

Directia de Asistenta Sociala a mun Piatra Neamt intentioneaza sa atribuie direct contractul de Servicii medicale de medicina muncii pentru angajatii proprii. Anuntul a fost postat si pe platforma SEAP la rubrica Pubicitate anunturi sub nr. ADV1210963/28.04.2021

Sursa de finantare: buget local

Durata contract: de la semnarea contractului pana la data 31.12.2021 cu posibilitatea prelungirii cu 4 lunci conf art. 165 HG 395/2016

Criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut conf art. 187 alin 3 lit a 

Terme de depunere: 06.05.2021 ora 13

Attachments:
Download this file (anunt MM.pdf)anunt MM.pdf[ ]1300 kB
Download this file (caiet de sarcini MM.pdf)caiet de sarcini MM.pdf[ ]7695 kB
Download this file (CENTRALIZATOR SUME 1.xlsx)CENTRALIZATOR SUME 1.xlsx[ ]10 kB
Download this file (draft contract.doc)draft contract.doc[ ]123 kB
Download this file (FORMULARE.doc)FORMULARE.doc[ ]131 kB

Directia de Asistenta Sociala a mun Piatra Neamt intentioneaza sa achizitioneze servicii de catering pentru proiectul Servicii socio educationale de prevenire a abandonului familial pentru copii nostri, conform anunt publicat la rubrica Publicitate anunturi din catalogul electronic SEAP ADV 1186807/25.11.2020

Perioada de derulare: 32 luni

Data limita depunere oferte: 03.12.2020, ora 13 conf documentatiei atasate

Sursa de finantare: contr 476/4/18/129792

Attachments:
Download this file (DA Servicii catering.pdf)DA Servicii catering.pdf[ ]10716 kB

Directia de Asistenta Sociala a mun Piatra Neamt intentioneaza sa achizitioneze servcii de catering pentru proiectul Servicii socio educationale de prevenire a abandonului familial pentru copiii nostri conform anunt publicat în catalogul electronic SEAP sub nr.  ADV1174758/08.10.2020

Sursa de finantare: contractul de finantare 476/4/18/129792 

 

Attachments:
Download this file (DA Serv catering.pdf)DA Serv catering.pdf[ ]2146 kB

Direcţia de Asistenţă Socială a mun. Piatra Neamţ, cu sediul în Piatra Neamţ, str. Ştefan cel Mare, nr. 5, judeţul Neamţ, intenţionează să achiziţioneze, servicii de promovare a proiectului „Servicii socio-educaționale de prevenire a abandonului familial pentru copiii noștri”  conform anunțului ADV1172816/29.09.2020

Sursa de finanţare: contractul de finanțare 476/4/18/129792 pentru implementarea proiectului servicii socio-educaționale de prevenire a abandonului familial pentru copiii noștri „proiect co- finanțat din programul operațional capital uman 2014-2020”

Attachments:
Download this file (doc atribuire Catering.pdf)doc atribuire Catering.pdf[ ]2148 kB

Direcţia de Asistenţă Socială a mun. Piatra Neamţ, cu sediul în Piatra Neamţ, str. Ştefan cel Mare, nr. 5, judeţul Neamţ, intenţionează să achiziţioneze, servicii de promovare a proiectului „Servicii socio-educaționale de prevenire a abandonului familial pentru copiii noștri”  conform anunțului ADV11727798/29.09.2020

Sursa de finanţare: contractul de finanțare 476/4/18/129792 pentru implementarea proiectului servicii socio-educaționale de prevenire a abandonului familial pentru copiii noștri „proiect co- finanțat din programul operațional capital uman 2014-2020”

Attachments:
Download this file (doc atribuire Publicitate.pdf)doc atribuire Publicitate.pdf[ ]1152 kB

Având in vedere necesitatea asigurării transportului beneficiarilor proiectului Servicii socio educationale de prevenire a abandonului familial pentru copiii nostri, autoritatea contractanta a publicat în catalogul electronic SEAP la rubrica Publicitate anunturi documentatia de atribuire a contractului  Inchiriere microbuz cu sofer cu nr. ADV 1172308/25.09.2020

Data depunere oferte 01.10.2020 - ora 12

Attachments:
Download this file (doc atribuire Inchiriere microbuz.pdf)doc atribuire Inchiriere microbuz.pdf[ ]1050 kB