Directia de Asistenta Sociala intentioneaza sa atribuie contractul de prestari „Servicii de verificare periodică a instalațiilor electrice de interior și siguranță; prizelor de pământ și paratrăsnet; instalațiilor de semnalizare, alarmare și alertare în caz de incendiu”

Documentatia de atribuire se regaseste si in catalogul electronic SEAP la rubrica Publicitate anunturi sub nr. ADV1417251/03.04.2024

Sursa de finantare: bugetul local

Criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut conf. art. 187 alin. 3 lit d Legea 98/2016

Durata contract: de la 01.05.2024 pana la 31.12.2024 cu posibilitatea prelungirii cu 4 luni conf art. 165 HG 395/2016.

Termen depunere oferte: 10.04.2024

Attachments:
Download this file (Invitatie.pdf)Invitatie.pdf[ ]2024-04-03
Download this file (Formulare. Instalatii elec 2024.docx)Formulare. Instalatii elec 2024.docx[ ]2024-04-03
Download this file (Contract.pdf)Contract.pdf[ ]2024-04-03
Download this file (Caiet de sarcini.pdf)Caiet de sarcini.pdf[ ]2024-04-03